lördag

igår (lördag) gick vi in på Hollister. allt kändes som vanligt, surfbrädan stod vid ingången och samma parfymsom vanligt bäddade in oss i sin doft. men plötsligt kände jag att något var fel. helt förbluffad inser jag att jag är på killavdelningen. de har bytt plats på den manliga och kvinliga avdelningen på Holister. jag trodde först inte att det var sannt, hur kunde det vara så? kände det som om hela min världsbild slogs i kras. jag trodde ordningen inne på Hollister följde naturlagarna och alltid skulle se lika dan ut, vilken Hollister affär man än besökte. irrade omkring som vilse i mitt eget sovrum och försökte smälta detta ofattbara. att i stället för att ha tjejkläderna till vänster och killkläderna till höger hade de flyttat tjejkläderna till höger. det kändes lite bättre när jag gått runt affären och insett att detta var den enda skillnaden. allt annat var samma och storbildstv:n med livesändning från Huntington satt på sin vanliga plats. och ännu bättre kändes det när vi lämnade fashion island med 2 par skor och en kofta i sina respektive påsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback