My so called life

Thank God It's Friday! den här veckan har varit fullständigt kaotiskt med allt packande inför familjens sverigeresa och allt som måste fixas i sista sekunden. det har blivit övertidsarbete och mycket mer jobb än vanligt. så idag var det då dags att köra till flygplatsen. fick många kramar av barnen. sen skulle jag köra hem från LAX. det spöregnade. det var kö. efter 1 timme hade jag inte passerat Long Beach ännu. den som har en karta framme kan konstatera att sträckan LAX - L.B borde ta cirkus 10 minuter. radion räddade min dag och jag sjöng med i 80 och 70tals låtarna på xm kanalen sunny. härliga tider härliga tider var inte det jag kände när jag efter 2½ timme körde upp på uppfarten. hem till ledigheten. eller i alla fall ledigare än de senaste veckorna. ska fortfarande rasta hundarna, hålla huset någorlunda städat och fixa lite småsaker. nästa vecka ska jag tillexempel ta med hundarna till nåt ställe för att klippa deras klor. ska bli spännande :P

i alla fall invigde vi poolen och spaet i veckan. yummie yummie, bada varje dag hela tiden! :D det var ju bara det här med vädret, känns ju lagom mysigt att dra på sig bikinin och ge sig ut i regnet. men snart får jag (förhoppningsvis) besök från LA och då kanske vi trotsar vädrets makter. eller så struntar vi i det och slappar framför TVn, vilket låter betydligt mysigare när jag sitter här och tittar ut på mörkret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon är det första advent :)

Postat av: nadja

oj, första advent ja.. vill tända ljus ju!

och hur stor är poolen?

2007-12-01 @ 11:38:44
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback