de små sakerna här i livet

ibland händer sådana där små saker som får hela dagen att verka ljusare och ansiktet att spricka upp i ett stort brett leende. idag hände en sån sak. jag var ute och drog V i barnvagnen i området. plötsligt ser jag världens gulligaste kille som har världens sötaste bruna labradorvalp med sig. ah my god! söt kille med valp. kan det bli mycket bättre!? troligen inte.
i alla fall, vi går förbi varandra och han ger mig ett gulligt leende. vänder mig om flera gånger och tittar efter honom när han går med valpen till parken. resten av promenaden går jag med en varm känsla i magen oh ett litet leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: nadja

åååh! jag vet precis vad du menar. underbart! :D

2007-09-07 @ 12:00:11
Postat av: cissi

har du möjligtvis sett hundtricket ;) det var nog heeelt klart det han körde med!

2007-09-15 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback