hello hello, i say goodbye you say hello

nu ar nastan allt nedpackat. det som ar kvar ar klader for sista dagarna, datorn och diverse saker jag sorterat ut som bara far folja med i fall det far plats i vaskan.
jag har tomt alla lador, och det kanns konstigt att hitta gamla biljetter och teckningrar som jag inte sett sen mina forsta veckor har.
jag har tomt skokartongerna, sagt hejda till trasiga skor och jeans som ska slangas och i hornen ligger hogar av plastpasar och olika "sorterade" papper och tidningar.
jag forsoker anvanda sa lite olika kladesplagg som mojligt sa jag kan tvatta igenom allt sa jag slipper packa ner smutstvatt bland de rena kladerna.
jag maste vaga mina vaskor och kopa en till liten vaska.
och sa maste jag bestamma vad av mina tyngsta grejer jag ska ha pa mig. kommer ju bli kul att ga genom tullen pa LAX med skidjacka pa sig, nar det ar 35 grader ute...

men framfor allt maste jag saga hejda till allt och alla. platser som kanns som hemma och maniskor som jag delat gladje och sorger med och som kommit att betyda mycket for mig. och det blir bara svarare och svarare for varje hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback