More Flags, More Fun. Six Flags

antligen bar det da av. vi akte till six flags. och jag som hort om monster koer i inlandshettan ville vara dar och hanga pa laset, sa efter frukost pa IHOP (international house of pancakes) bar det av. men anda hade parken varit oppen i hela 20 minuter nar vi kom dit... shit. kul att borja dagen med att koa for biljett liksom. men nej, till min forvaning ar det ingen ko alls. och det fortsatter i samma stil. efter att ha varit dar i nastan sex timmar har vi inte statt i en enda ko. den langsta vantan var nar jag fick vanta i 4 vagnar innan jag fick satta mig. jobbigt va?? :P

i alla fall, det var galet kul. helt otroliga berg-och-dal banor. och jag har kommit fram till att min mage klarar ungefar vad som helst. som 10 ak pa 3 timmar. medan E, som var med mig, blev lite smatt aksjuk runt lunch.
E: jag behover nog vila ett slag
jag: ok, haller du min vaska medan jag aker igen??

daremot hangde huvudet inte alltid med, trodde nastan att jag skulle svimma minst 2 ggr i nagar av de varsta looparna. me det gick ju bra i alla fall.

wohoo, synd att jag ska hem snart, annars hade jag skaffat arspass och pendlat dit varje torsdag

for ovrigt, lyssna pa sixflags reklamen och sag om jag hor fel eller om det ar sugarplum fairy?
http://youtube.com/watch?v=uBRU6G7DxiM
(jag hoppas for ovrigt att det ar ratt klipp eftersom jag inte har ljud pa den har datorn och min andra kranglar...)

Kommentarer
Postat av: nadja

åh vad kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback