OC kids in Long Beach

efter jobbet kom C och hamatde upp mig och vi och 2 till akte till Long Beach for middag. vi at pa vad som maste vara varldens markligaste stalle. det hette Rosco's och deras koncept var chicken and waffles. sa vi at alla kyckling (friterad eller i omelett) med vafflor. komplett ed tabasco liknande sas och lonnsirap. faktiskt inte sa illa som det later. sakna amerika och deras kaloribomb maltider

sedan letade vi ett tag efter "promenade", en gata dar ma faktiskt kan ga och shoppa. utan att det ar ett mall. facinerande. vi insag efter ett tag att det var samma gata som vi parkerat pa.

E skulle kopa sneakers sa vi gick in en en skoaffar med ett trevligt bitrade som pluggade till psykolog och samlade adidassneakers. och jag blev kar i ett par svartrosa stan smith. svarta med rosa sommar, kunde se dem pa mig gaendes gatan fram. men de kostade 70 bucks, sa det fick vara.

jag var den som guidade oss tillbaka till motorvagen. stolt kansla nar jag hade ratt pa forsta forsoket. jag som inte ens bor har. kordemotorvagen hem med nedvevade rutor i shorts i skymningen och det flaktade skont i takt till musiken. sa borde det alltid vara

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara 70?
det är ju nada!!

2008-05-03 @ 13:21:36
Postat av: ava

det var jag som sa det där.
dollarn är låg, såattsäga.

2008-05-03 @ 13:22:07
Postat av: Hanna

jo, men jag hade ont om pengar och ingen platsi väskan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback