saker jag kommer sakna:

frozen yoghurt på swirlz
att köra mot gult och höger på rött
att leka i poolen med mina au-pair barn
tortillasoppa
att prova skor på payless
parfymdoften på abercrombie&fitch
min queensize bed
att det finns vatten i kylskåpsdörren, och is
alla tv-kanaler
att det är chillfest i newport på söndagkvällarna
min garderob
min lilla bil med hansdkfacket proppat med cdskivor
cinnamon dolce latte på starbux
att ta en weekend i LA
att säga godnatt till barnen och lyssna på när de berättar om dagen
lediga torsdagar
att krypa runt på golvet på forever21 och leta skor i rätt storlek
uggs och kortkort
lilla M's skratt
familjens bil med satelit tv och dvd i taket
att vakna med utsikt mot poolen
etc
etc
etc

Kommentarer
Postat av: Sophia

Skulle du kunna ringa mig tror du? Jomen vi kan visst absolut åka över dagen till Malibu, är ju jättenära om du vill ta bilen - buss fungerar också. Jag kommer gärna över sista helgen ändå, vill säga hejdå på riktigt, sen kan jag kanske vara med Evelina? Ska fråga henne. Nästa vecka så är det valborgsfirande på fredagen mellan 8pm och midnatt (kostar $55 men så är det öppen bar hela kvällen också, tycker absolut det är värt det - särskilt nu när du åker bort). Planera att komma på morgonen så du är hos mig runt 11-12 så vi kan äta sushi på Todai och på lördagen har jag ett litet au-pairmöte du kan få följa med på så du träffar lite folk :-) Är på thaistället. Låter det bra? Sen gissar jag på att du vill hänga lite på Melrose oså också - vad mer vill du göra? Gå ut i Hollywood, Level 3 på lördagen? Kram pårej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback