2008

sjuk som jag är har jag haft tid att sortera mina bilder de senaste dagarna och jag har kommit fram till detta: 2009 får jobba hårt för att bli bättre än 2008. det gågna året fick i och för sig en lite knagglig start i och med min bilolycka sista dagen på 2007 och alla konsekvenser det fick. men annars började året med fyra månader i Californien då jag och E körde runt i OC i min bil och tillbringade våra dagar i köpcentrum och på stranden, vi åkte till six flags och jag tillbringade en del tid i LA med S. Jag åkte till San Francisco med C och åkte skidor i Lake Tahoe med min kusin och hennes familj. life was good and easy. sen fick jag åka hem, vilket var lite sorgligt, men det ledde till att jag fick världens bästa sommarjobb. en hel sommar ute på en ö där jag fick så många nya fina vänner. sol och bad, bastu och filmkvällar och till och med själva arbetstiden blev rolig med så många trevliga kollegor.

sommaren tog slut och jag började hux flux på universitetet i Uppsala, efter ett par jobbiga dagar då jag fick pendla från Sthlm flyttade jag in i min nya lägenhet. och trots att det såklart har funnits jobbiga dagar, dagar då cykeln har gått sönder, dagar då föreläsningarna lika gärna kunde ha varit på ryska som svenska för så lite fattar jag och dagar då hemlängtan har varit stor så kan jag inte fatta hur bra allt har blivit. jag trivs i min lägenhet, jag trivs med min klass, jag trivs med mina kurser, med att vara teknolog och på nationen.

så, allt som allt har det varit ett suveränt år, och om 2009 kommer ens i närheten är jag nöjd.

Gott Nytt År alla :)


Kommentarer
Postat av: atwood

det låter toppen H. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback