det kan vara världens snyggaste skor



jag är den lyckliga ägaren av dessa. kanske är de världens snyggaste skor, men that would be a judgment call, så att säga. i vilket fall har jag lite dåligt samvete över att köpa nya dyra skor precis innan jul, men å andra sidan resonerade jag såhär:
#1 jag har spanat på de här skorna sen i somras
#2 sen tog de slut, även på hemsidan, och det gjorde mig mycket ledsen
#3 igår när jag var på topshop fanns det plötsligt 1 par kvar, i rätt storlek
#4 alltså var det ödet
#5 jag har inte köpt nån julklapp till mig själv än (böcker räknas inte...)
#6 jag får faktiskt mina csn pengar snart
#7 köper inte jag dem köper nån annan dem, så jag räddar någon annan från att göra av med pengar innan jul
#8 matchade med svarta stuprör och skinnjacka kommer de få mig att se ut som en rockstjärna (drömma kan man ju)
#9 jag har inga fler argument, men se så fina de är!

nu måste jag bara hitta en bra fest att inviga dem på. hm, när finns det ett bra tillfälle för 10 centimesters klackar, platåsula och gulddetaljer?? hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback