I live my life in the city, there's no easy way out, the day's moving just too fast for me, I need some time in the sunshine..."

image63


igar var vi och sag den nya filmen: definitely, maybe. nar wills dotter maya har haft sexualkunskap i skolan kraver hon att will ska beratta om hur han traffade hennes mamma. for att fa slut pa dotterna tjat bestammer sig will far att beratta om de tre flickvannerna i hans liv, utan att avsloja vem mayas mamma ar. det blir en lang historia om karlek, vanskap och krossde drommar.

med tanke pa att definitely, maybe ar en film av de som gjorde love, actually och notting hill och med abigail breslin, fran little miss sunshine, som maya hade jag ganska hoga forhoppningar pa den har filmen. tyvarr ledde den inte upp till dessa.
eftersom vi var helt ensamma i biosalongen kunde vi sitta och kommentera den hogt, och vi kom bada fram till att det kandes som att vi suttit dar i 3 timmar, sedan innan halva filmen hade gatt, och vi hade garna haft en fjarrkontroll sa vi kunnat spola fram till slutet, tagit reda pa vem mamman var, sa vi kunnat ga sen.
visst, filmen har nagra gulliga scener, och det ar svart att satta fingret pa vad det ar, men den kanns bara alldeles for lang och utdragen.
det ar helt klart inte en film som jag kommer kanna for att hyra nar den kommer ut.

bild: fran washingtonpost.com
citat: oasis, fran albumet definitely maybe

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jippiii låter som en jättesuperbra idé - det kirrar vi :-) men snälla du kom upp med ett förslag om när/om/ifall du kan dra till Hawaii. För jag tror nog att jag kanske kan vänta med att boka tills du fått pengar om jag vet att du följer med :-) du kan få sätta in pengar på mitt bankkonto när dagen kommer så betalar vi med mitt kort! Om du är helt säker på att du inte ska åka berätta, för då bokar ja jättesnart :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback