mina kopierade skor

igår var jag på Urban Outfiters och hittade nästan identiska skor tilol de jag köpte på forever21. skillnaden var bara att de var dubbelt så dyra och materialet kändes lite bättre. men jag trodde att idén med att kopiera var att kopiera någon känd designer eller märke, som Prada, för att kunna erbjuda en budgetvariant av produkten. inte att kopiera en annan kedja. jag är förvirrad. vem har kopierat vem, och har båda kopierat någon annan

image56
forever21.com
image65
urbanoutfitters.com

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha jag undrar också alltid hur det egentligen är...för jag hör lite både och att de falska är alltid de som kopierar, men å andra sidan har jag också hört att en del märken köper in skitgrejer från ställen som downtown och sätter sina labels och tryck på.

New realtionships syftade mer på den nya mexikanska tjejen oså - men hoppas på amtrakkillen. Jag slängde iväg ett mejl till honom igår och skrev mest bara "Meet up this Sunday?/Sofia" så jag väntar svar - dock ska det ju regna dygnet runt just söndag!! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback