saker jag vill göra

skaffa ett 2 månaders gymkort på 24hour fitness
gå en fotokurs/ta fotoklasser
ta surflektioner
åka till Hawaii
åka till six flags
åka till mexico
åka till lake tahoe och san fran (bokat och klart)
hänga en helg i Malibu
köpa nya flipflops (1 par rainbow och ett par andra)

listan kan göras ännu längre. men det finns ett stort problem: pengar. jag vet fakiskt inte var alla pengarna tar vägen. varje vecka längtar jag efter nästa lön, för den förra är troligen så gott som slut. gör jag någon av de billigare grejerna varje helg/vecka, tex sixflags eller malibu så går en veckas lön. och då kan jag aldrig spara ihop till en hawaii resa. mitt enda hopp för att komma dit är väl om familjen åker och jag hänger på dem.
och det ironiska är att jag har bra betal jämfört med många andra au pairer, hur får de ekonomin att gå ihop??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback