unemployed - employed

så fort det kan gå. ena veckan arbetslös och uttråkad och nästa arbetande på heltid och tiden räcker inte längre till.

jag fick alltså ett jobb. ett serveringsjobb. ett jobb jag gillar och med arbetskamrater som jag trivs med. det är perfekt. nästan. på minussidan ligger att jag har hand om frukostserveringen och därför måste gå upp runt femtiden varje morgon. plus att resturangen ligger på en ö, med dåliga båtförbindelser. dålig komunikation + tidiga mornar = bo på ön. så 3 veckor efter hemkomsten från USA har jag alltså flyttat hemifån igen. på halvtid i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vafan jag tycker det låter toppen med dåliga förbindelser - det där hör till mina favorit sommarjobbsdrömmar.. är avundsjuk som galet!

Postat av: Cissi

Heh, välkommen till livet som mina somrar ser ut ;) jag har inte ens en båt som går till/från min ö!

2008-05-28 @ 22:44:14
URL: http://cilian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback