amsterdam mm

jag hade tänkt skriva ett fint inlägg om hur kul det är att flyga. jag älskar att vara på flygplatsen (i fredags spenderade jag cirkus fyra timmar på Arlanda innan boarding) och gå runt, prova sig igenom alla parfymer i Tax freen, läsa på baksidan av alla pocketböcker och sen sitta och lyssna på musik och titta på folk vid gaten. eller kanske ta en sjukt överprisad fika. men sen blev mitt plan igår inställt, vilket ledde till en extra natt på hotel i Amsterdam och att jag gick upp halv 5 imorse för att ta första KLM flighten hem i morse. då är det mindre kul.

Annars var det en mycket trevlig helg i Amsterdam. N, poffertjes och sol vid en kanal. kan det bli mkt bättre? nu var det iofs bara bra väder en dag, men i alla fall. kom på att det troligen är därför de flesta åker på cityweekend i september oktober i stället för i november. jag lovar, jag drog den slutsatsen alldeles själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback