sista fredagen i november

idag har vi sovmorgon till 10, men i stället sitter jag och äter lyxfrukost á la croissanter och te. mycket mysigt. det är ett sånt tillfälle det kan bli lite tråkigt att bo själv, för det vore ju trevligt att ha någon att prata med vid frukostbordet när jag nu för en gångs skull inte behöver sitta och slänga i mig maten. Å andra sidan är det rätt lugnt och skönt med datorn som sällskap.

snart ska jag iväg och skriva sköldpaddskod. vi har en väldigt spännande idé om en naturkatastrofmetod som ska inträffa när sköldpaddorma blir för många. hehehe. och eftersom jag lämnade cykeln vid Ångström (så vet ni var den står? jo vid Ångström såklart) så har vi en trevlig halvtimmes promenad att diskutera olika sätt att leka med våra kära datoriserade sköldpaddor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback