late night at nation

mycket trevlig kväll på jobbet igår. som vanligt dog matbeställningsströmmen ut efter åtta nån gång så efter det satt vi mest och latade oss i köket och planerade för vårat klubbverks legendariska framtid. dessutom gick städningen ganska snabbt och smärtfritt så jag insåg inte riktigt hur sent det var förrän jag blev hämtad efter jobbet av två kursare på väg hem från klubb. passade såklart på att skriva in dem i kalendern så de kommer och jobbar med mig, får ju ta chansen när de efter ett par öl inte är vi sina sinnens fulla och kan säga ifrån.

nej nu ska jag iväg på lektion och sitta och stirra på några olösliga integraler hela morgonen. sedan bär det av till djävulens boning, ekonomikum, för nån sorts energitemadag. ska bli spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback