onsdagkväll på willy's

efter en ganska produktiv dag, drygt åtta timmar med matteboken i ett grupprum, kände vi oss duktiga och belönade oss själva med ett besök på willy's. S hade bilen så vi trängde in oss 5 personer i den och åkte och storhandlade. så himla kul det kan vara att handla efter att csn pengarna precis ramlat in på kontot och speciellt i en affär där allt är lite billigare än vanligt. efter drygt en timme strålade vi samman i kassan innan vi stuvade in 12 påsar, 5 människor och deras tillhörande ryggsäckar i bilen igen. den lilla bilen som bara hade ett litet bagageutrymme var helt klart inte lämpad för storhandling till fyra hushåll. men det gick och nu sitter jag och äter middag, soppa och nyinköpt knäckebröd med cream cheese och blåbärssylt. mums mums mums :P

hade jag inte behövt sitta och fundera på när hur och var jag ska laga min cykelpunka hade förståss denna kväll varit ännu bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback