slappkvällar i soffan

jag har inte tittat speciellt mycket på TV de senaste månaderna, men sen jag fick vardagsrummet för mig själv har jag börjat med det igen. första kvällarna hyrde jag mängder med filmer och hade filmmarathon, men sen blev DVD spelaren knäpp, så nu har jag gått över till att titta på TV. och jag hade glömt bort hur trevligt det är att bara sitta i soffan och slötitta på serie efter serie. att börja kvällen med ett par avsnitt That 70's show för att gå vidare till nån film, ett avsnitt av Ugly Betty för att avsluta kvällen med ett riktigt blodigt avsnitt av Grey's Anatomy. härliga tider, härliga tider.
i onsdgags visades senaste avsnittet av min nya favorit: Gossip Girl. rika borstkämda privaskoleelever som festar och shoppar mellan sina relations och familjeproblem. det är bra TV det! och nalla kläderna. det är som att se Djävulen bär Prada om och om igen, fast med nya kläder varje vecka. 

och i januari smäller det. då börjar nya säsongen av One Tree Hill. måste bara hinna se alla avsnitt i säsong 4 innan dess. 

Kommentarer
Postat av: nadja

haha, du lever ett hektiskt liv nuförtiden!

Postat av: Hanna

i knoow! :P

2007-12-08 @ 00:59:17
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback