Latmasken Hanna

jag har ett träningskort som säger att jag får träna 4 ggr gratis under januari & februari. trevligt tänkte jag och packade ner träningskläderna i en påse i morse. tänkte: idag slutar jag tidigt, då har jag mycket tid att träna på! jaja, klockan halv sju är väl ingen riktigt vid sina sinnens fulla bruk tänkte jag några timmar senare när skolan var slut för veckan. så jag hämtade påsen i skåpet och tog bussen hem, medan jag i huvudet gick igenom 1000 bra anledningar till att jag inte skulle träna. favoriterna var: jag känner att jag håller på att bli sjuk, jag ska ju ändå träna NÄSTA vecka, det är inget kul att träna själv.
Så jag kom hem, la mig i fåtöljen och kollade på film. bra gjort! bonuspoäng till mig och jag går vidare till nästa nivå i spelet: soffpotatis champion II, the mission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback