När jag skulle packa...

alltså, det här med att packa, varför ska det vara så svårt!?! som alltid har jag skjutit fram packningen till absolut sista dagen och har inte förberett någonting. till exempel kom jag på att skorna jag hade tänkt ha med mig fortfarande ser ut som när jag lämnade dem utanför dörren i måndags efter VRGs flak... inte i ett presentabelt skick alltså.
i alla fall gick jag upp tidigt imorse, nu jävlar skulle jag vara effektiv och packa som bara den. Två timmar senare hade jag ätit frukost, målat naglarna, legat i soffan och sett 2 avsnitt av Vänner... i högen med saker som skulle packas låg 2 par strumpor och en klänning och såg ensamma och tragiska ut.
Nu är det snart kväll, jag ska upp kl 3 i natt, så jag måste snart sova om jag ska få någon sömn i natt, och fortfarande har jag inte packat! varför sätter jag mig i den här situationen!!

och sen kommer man hem från semestern och ska PACKA UPP sakerna också... suck!

Kommentarer
Postat av: nadja

haha åh jag vet. packa gör man typ alltid ett på natten; packa upp gör man en månad efter man har kommit hem.
jag saknar dig.

2007-06-20 @ 23:41:09
Postat av: amanda

åh, det här känner man igen sig i. fasar inför att börja packa inför spanienresan eftersom jag alltid packar, få se nu... ca 5 kilo för mycket.
hoppas du har det toppen i italien, hanna! miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback