So you never found the time to make your future look bright

Har nu varit hemma i en vecka efter 2 underbara veckor i Thailand. (en reseberättelse kanske dyker upp här senare). hemma i vardagen igen. semesterstämningen flagnar iväg lika fort som solbrännan i den ständigt närvarande stressen. Allt som inte gjorts de fem första terminerna på gymnasiet ska nu hinnas med på den sista. Prov, inlämningar, små läxor och projektarbete virvlar runt i en stor röra i min hjärna, och jag har inte koncentrationsförmåga nog till att börja i någon ände. I stället gör jag ingenting, och pressen och stressen ökar, men inte lika mycket som mitt förrakt för min egen lathet. hur svårt ska det vara att samla ihop tankarna och anstränga sig de sista månaderna? övermänskligt svårt, tydligen. Så johnossi citatet i rubriken är egentligen helt missvisande. i mitt fall borde det vara: So you never cared to take the time to make your future look bright.


Lite bilder från H62 igår:

foxforcefive1
förfest

foxforcefive3
vänner


Kommentarer
Postat av: nadja

ja hanna, jag vet hur det är. man blir så jäkla förbannad på att man är så odisciplinerad och inte tar tag i saker och ting utan gör en massa annat. och samtidigt går man och funderar på vad man egentligen får ut av allt plugg om man bara känner sig stressad och pressad av det. aja. snart studenten! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback