hatkärlek

det är vad jag känner för personalen på Best Buy. Å ena sidan är de alltid väldigt hjälpsamma, å andra sidan är de ibland för hjälpsamma. vilket resulterat i att jag efter att ha försökt köpa ett SIM kort där 2 gånger båda gångerna har promenerat ut ur affären utan det där rackarns kortet. kan de inte bara sälja det till mig i stället för att krångla till det så himla mycket med sina förklaringar till varför de inte rekomenderar mig att- eller inte kan låta mig köpa det? jaja, de har säkert rätt, de kanske inte går att bara köpa ett SIM bara sådär, och det kommer säkert inte funka. men jag önskar ändå att jag kunde få experimentera mig fram till den kunskapen själv.

så, fortfarande har jag ingen mobil, och det är fortfarande inte kul.

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahaha det är lugnt - kanske bäst så :-) så får du göra din resa sen, så kan vi hitta på något annat mer together!

Postat av: nadja

har du haft ditt svenska nr hela tiden?

2008-04-02 @ 19:09:11
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Hanna

nadja: nej, det har jag inte. hade ett amerikanskt, men jag tappade min mobil (buhuhu) och har inte fått ett nytt simkort sen dess
och männsika, varför bloggar du inte!?

2008-04-03 @ 05:26:13
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se
Postat av: nadja

ah, okej. i see!
men.. ja.. jag vet inte. jag tyckte verkligen om att ha en blogg som bara fokuserade på mitt liv i amsterdam. nu känns det så fånigt att bara ha en blogg som handlar om allt möjligt. då kommer det bli som förut, jag kommer nästan aldrig skriva. har försökt komma på nåt tema eller inriktning jag skulle vilja ha på min blogg men jag kommer inte på något som känns helt rätt. suck.. jag vill ju väldigt gärna blogga.. kanske ska starta en modeblogg?! haha!

2008-04-04 @ 11:33:56
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback