"lika tidlösa som heltäckningsmattor"

jag har köpt UGG stövlar. i tisdags. jag bytte ut mina billiga 20 dollars kopior som höll på att falla sönder i sina besåndsdelar mot riktiga uggs. så att när jag går förbi folk på gatan kan de vända sig om efter mig och se UGG australia skrivet på hälarna. äkta kalifornienlycka.
jag vet att troligen ingen i sverige kan förstå denna känsla. i svea rike gick ugg-trenden ut för x antal år sedan. och jag köpte inga då. för jag tyckte det var fult. och jag tänkte och sa samma sak när jag kom hit som jag sa då: UGGs är fult. men det var då och nu är nu. 6 månader senare: tadah! jag kan inte vänta på att vädret blir så bra att jag kan ta på mig shorts och UGGs och ta bilen ner till stranden. image51 image52


bilderna är tagna från: snugaustraliauggboots.com
citatet är från: en vän

Kommentarer
Postat av: nadja

HANNA! du har blivit karnifoliserad!

Postat av: Hanna

yeah, i know! hemskt va?! :P

2008-02-03 @ 03:46:06
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se
Postat av: ava

alltså.
är det inte lite varmt med såna dojjor?

2008-02-18 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback