ett bra sätt att undvika att läsa kemi

satt och letade runt på internet för att undvika att öppna kapitel 13 i kemiboken. gick in på forever21.com för att se om de hade några fina klänningar (såklart de har) som skulle kunna användas på gasque (mindre troligt). och på forever21's förstasida annonseras att alla snart kan vara med i en tävling om en resa till NY och bli stylad av lady gaga, av alla människor. har de sett lady gaga? samma lady gaga som har poweraxelvaddar som övervintrat sedan 80-talet där de borde ha stannat för all framtid?

anyway, jag surfade vidare och insåg att jag ju har fått en klocka i födelsedagspresent (tre månader sen nu, jag vet) som jag måste välja ut. så jag ändrade sökningen från klänningar till klockor. min favorit so far är denna levi's.


nu ska jag bara övertala mamma om att beställa den till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback