tomhet

det är verkligen höst. allt jag borde göra men inte gör jagar mig i tankarna, när jag inte lyckas distrahera mig själv från att tänka på det. och jag som i princip alltid haft lätt för allt har väl lite tagit mig vatten över huvudet i någon slags tro att jag med någon slags övermänskliga krafter ska kunna klara av det, men jag börjar tvivla.

sitter och pratar med E på msn. längtar tillsammans tillbaka till soliga californska vårdagar. sitta på en surfbräda ute i vattnet, dingla med benen, spana efter vågor eller kanske sjölejon. köra med nedfälld suflett i bara bikini och klaga över att det fortfarande är varmt, och sedan köpa en kall fro-yo med 5 sorters topping mot värmen. gå ut och äta mexikanskt, ta en stor kaloribombefterrätt på cheescake factory och sedan gå på fest i Newport och spela kings cup. tokshoppa upp hela lönen en torsdag på fashion island. and i don't even wanna get started on how much I miss my kids.

missförstå mig inte, jag vill bo i sverige. jag saknade alla jättemycket när jag var borta. men, det känns som en stor del av mitt liv bara har upphört att existera. och det känns tomt ibland när jag minns den där delen som inte finns längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback