"is it in his face? oh no that's just his charms. In his warm embrace? oh no that's just his arms, if you wanna know..."

shoop shoop shoop, detta är ju världens bästa tisdag

var på inspirationsföreläsning igårkväll. väldigt många fina ord om att det är ens egen inställning som avgör hur bra det blir och att vakna på morgonen med ansatsen att göra detta till en bra dag. så idag är världens bästa tisdag och imorgon blir världens bästa onsdag etc. perfekt nu efter tentan när livet börjar om med nya goda föresatser (A:s förslag på stavning) om att träna, plugga, ära hälsosammare etc etc.

sitter och undviker matteboken en stund, sen måste jag läsa labbhandledningen till imorgon. läste just min föreläsares åsikter om den vetenskapliga artikel jag lämnade in i förra biologikursen och det var bara massa beröm, kul att höra då jag trodde han skulle såga den totalt.
så plugg ikväll, sen FUM möte där vi ska rösta om UTN ska bli en egen kår eller inte, imorgon lab, sen på torsdag åker jag hem till sthlm och träffar mormor. tillbaka till uppsala på lördag för att se detektivbyrån med M på kvällen och sedan mys och filmdag med smålandsgänet på söndag. kommer ju lätt bli väääärldens bästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback