Stå upp för R-kå!

andra dagen på Uppsala universitet. mottagningen är i full gång med inskrivningar på nationerna och aktiviteter i Kramtältet. och så har vi ju R-kå, som är här från ett paralellt universum för att lära reccarna att ha roligt. hittills har vi haft en falsk mattelektion, fått lära oss en fin dans och göra samveten som vi ska bära runt halsen de närmaste 2 veckorna.
dessutom gäller det att lära sig hitta i stan, hålla koll på cykeln och försöka hinna både ha roligt och sova. snart flyttar jag upp också, och då får jag ännu större möjlighet att delta i alla kvällsaktiviteter utan att behöva tänka på att ta ett tåg hem. det kommer bli superkul!

Kommentarer
Postat av: Cissi

japp, dessa tåg är ju inte att leka med.. höll på att missa det sista en gång, för att jag ville ha en korv! dumma lilla jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback