pyjamasparty

när jag kom hit var jag så himla noga med att alltid byta om på morgonen innan jag gick upp och gjorde frukost. satte på mig rena snygga kläder, vem vet vem man kan springa på i orange county liksom? och skulle jag ut med hundarna var det träningskläder, joggingskor och en dusch när jag kom hem.
sen dess har det gått utför. aldrig att jag väljer något rent och snyggt på morgonen, det kommer ju ändå att bli kladdigt inom 10 minuter. och det finns väl inte en granne som inte har sett mig hasa ut med hundarna på morgonpromenad iförd mina gråa pyjamasbyxor med älgmönster nedstuckna i ett par uggs.
jag tror å andra sidan att det ine bara är jag som har slappat till mig. en kompis berättade om hur hon körde barnen till skolan och stannade och tankade på vägen hem klädd i pyjamas.
så nästa gång ni läser någon skvallertidning och ser bilder på någon kändis som handlar mjölk i mjukisar och döljer morgonfrillan med en keps, så tänk på att det är långt ifrån så sunkig man kan se ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback