en x:are en x.are är alltid lite... spexigare

godmorgon godmorgon. så igår firades alltså det stora X-jubileet. Sittningen var på Norrlands och det var en väldigt trevlig tillställning, kanske den trevligaste gasquesittning jag varit på. satt brevid bananskals markus/ericsson markus som hade varit óch föreläst på en alumnkväll tidigare i höst och som visade sig vara 2003 års bookmaker i det som då kallades nolle-kå och som nu heter re-kå. mitt emot mig hade jag ochså en alumn som doktaorerade på diagnostikmetoder och till höger hade jag herr och fru klubbverket, aka fadder S och fadder N. Sånganföraren visade sig vara mannen myten legenden som skrivit bra många av sångerna i UTNs sångbok, och surprise surprise var han också en gammal nolle-kåare. vi fick höra många tal om hur Xare ju är lite bättre än alla andra och det bjöds på flera spex, sånger och god mat. en toppenkväll fram till släppet alltså. sen gick det mest utför med den tråkigaste dansmusiken någonsin spelandes i högtalarna 4 timmar i sträck. väldigt synd med ett så opeppat slut på en annars så kul dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback