Auf Wiedersehen

hmmm... besöksstatistiken mkt dålig... åtgärd? nä, inte så mycket

iaf så ska jag och nadjeska nu iväg på efterlängtad Berlin-tripp. funderar seriöst på att strunta i att gå och lägga mig inatt eftersom vi måste åka hemifrån vid kvart över 3 (senast) på morgonen. så går det när man snålar och väljer att flyga med Ryan. detta brukar ju leda till att första dagen på resan tillbringas i sömnigt får-jag-gå-och-lägga-mig-snart-töcken. ere billigt så är det, smällar att ta.
vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig av Berlin då jag aldrig varit där tidigare. det blir väldigt play-by-ear då vi knappt vet var vi ska bo ännu. kan ju bara bli succé!

ska försöka vara så duktig att jag lägger upp lite bilder till er (idag 3) besökare som läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback