"...och du tog en" kroppkaka "för mycket..."

kul helg med födelsedagsfest på fredag och en cykel som än en gång brakade ihop på väg hem från flogsta. tillbringade lördagsmorgonen på kalmar. hjälpte till med förberedelsena inför kvällens kroppkakegasque genom att pressa vatten ur potatismos. mycket spännande syssla. tillbringade några timmar på smålands innan det var dags att byta om och möta upp de andra som skulle på gasque. var jobbigt trött och smått opepp först, men det blev en trevlig sittning med sång och spex och min första upplevelse av kroppkakor. det var väl inte riktigt min cup of tea, men kul att ha provat, och när förvåningen över den gummiaktiga konsistensen lagt sig var det ju gott. efter sittningen var det lite kroppkakskoma på dansgolvet, så efter en bra spelning med My darling you! gick jag hem.

hemma vid 2, upp igen vid 8 för att tvätta. mycket välbehövligt. ska snart ner och hämta upp tvätten och sen till stationen för att möta mamma. och i eftermiddag kommer pappa med min nya cykel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback