en oförlorad värld

igårkväll gick jag ut med några gymnasiekompisar som jag inte gick gymnasiet med. för ett och ett halvt år serdan gjorde vi allt tillsammans, var det nåt kul som hände var det dessa personer jag ringde, eller som ringde mig. och nu bor en utomlands, jag i uppsala och två är kvar i stockholm, och antalet gånger vi setts på senare tid kan lätt räknas på ena handen. så som alltid när det handlar om personer som inte träffats på ett tag ska först alla: vad har du gjort sen senast? och: mitt liv de senaste 4 månaderna behandlas innan det går att inse att det spelar ju faktiskt ingen roll för vi funkar fortfarande tillsammans och efter någon timme är det som om vi aldrig varit från varandra.
då kunde vi prata om allt, drömmar, framtiden, rädslor, relationer. och fast vi utvecklats sedan sist och växt åt olika håll så är samtalsämnena desamma, och det känns tryggt att veta.

Kommentarer
Postat av: nadja

(: det var en riktigt fin kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback