Happy Presidents Day to you!

långhelg fredag till måndag, det är Presidents Day här i USA. och nej, det är inte Bush som firas, utan alla gamla döda presidenter. och eftersom det är holiday ger det alla affärer en möjlighet att ha holiday sale, ännu en gång. när är det inte rea här? ja, bra fråga. är det inte christmas sale så är det new years sale eller valentine's sale. varför har vi inte så i sverige?? jag vill se Kristihimelfärds rea och 1a maj rea. så det så!

själv firade jag presidents day med att göra en $122 beställning från Victoria's secret. bland annat dessa 2 bikinis. det som är så speciellt med den lila bikinin är inte att den är snygg, utan att den är transparent  för solljuset så att man inte får några bikinilinjer när man solar. smart! och på köpet fick man en plastig srandväska. som hittat! nu väntar jag bara på ett stort paket i brevlådan :)

image59 image60
 
bilder från: victoriassecret.com

Kommentarer
Postat av: Cissi

ska erkänna en sak.. den är ganska hemsk...
jag är så avis på dig! haha! det första jag gjorde efter att ha sett att du hade köpt bikinisarna var att gå in på deras hemsida å se vad JAg kan beställa för gottisar! för man kan väl beställa till sweden???
kram

Postat av: nadja

du har blivit ett bikinifreak! eller bara ett större bikinifreak än vad du var förut kanske..

2008-02-19 @ 16:12:40
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Hanna

cissi: haha, jag vet att den är hemsk. men jag kan ju använda den hemma bara :P och när ingen ser
nadja: haha, ja jag har ju änligen chansen att använda alla bikinisar :P klart man måste köpa upp sig lite! :)

2008-02-19 @ 18:29:02
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se
Postat av: nadja

jag tror att det cissi erkände var att hon var avis, inte att bikinin var hemsk. eller har jag fel?

2008-02-19 @ 23:22:30
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Hanna

haha, okej, men jag tycker ändå att den är hemsk ;) så det är mitt erkännande
jag tror du har rätt, that makes sense

2008-02-20 @ 04:01:15
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback