ain't no sunshine

första riktigt dåliga dagen sen min hemkomst till sverige. regnet rann in i ögonen på mig och gjorde mina händer kalla när jag cyklade. och sedan fick jag inte jobbet på mcdonald's som jag var på intervju för. och inte av någon av de anledningarna som jag föreställt mig. inte för att jag var fel för jobbet eller inte hade erfarenhet eller något liknande, utan för att jag har planer de 3 veckor i juli då de behövde hjälp. kunde de inte ha nämnt det i ansökan?? krav: kunna arbeta juli månad. 5 små ord och jag hade inte slösat bort min dag.

smått chockad cyklade jag hem och en bil som körde för nära trottoaren sprutade ner mig med äckligt smutsigt vatten.

på en skala från 1 till 10 har den här dagen hittills varit en -2.

Kommentarer
Postat av: nadja

fan vad jobbigt.

Postat av: nadja

det var ett hjärta efter också men blogg.se verkar inte gilla kärlek.. en

2008-05-14 @ 17:09:05
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Hanna

haha, tack för icke hjärtat då :)

2008-05-14 @ 22:35:06
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback