Hultsfred, i punktform

- vad var grejen med onsdagen, la de till en extra dag för Kings of Leon, eller? ovärt i så fall
- hade glömt hur bra Franz Ferdinand kan vara
- när det är 100 meter kö till vattentoaletterna känns bajamajorna riktigt lockande
- det är roligt att ramla in på helt okända artisters konserter och bli positivt överraskad
- you are my sweetest downfall, I loved you first I loved first blev bara stämningsfullare av att det spöregnde
- det var stor syrebrist längst fram på Killers konserten, men det var det värt
- gummistövlarna räddade hela festivalen
- av alla hypade göteborgsband som liknas vid the smiths och jacob hellman och har lånade Håkan moves och textrader så tror jag mest på Skansros
- Krunegårds energi och publikens entusiasm under ibland har man rätt ibland har man fel och jag är en vampyr förlåter nästan att han inte hade med sig Laakso
- dansant som sjutton var det på madness, men borde kanske gå på ska-klubb?
- vad hände mando diao?
- maja i the sounds stod som vanligt för kortaste klänningen på festivalen
- att ben&jerry tydligen arbetar mycket med rättvisemärkt och global hållbarhet bevisar att glass är bra
- funderade på vad jag skulle berätta i rädda barnaens videobås och kom fram till att jag inte hade något att säga
- i campet låg det för varje dag fler och fler trasiga tältstolar som en tältstolskyrkogård utanför partytältet
- melody club sångaren försöker verkligen vara ola salo, men det är svår när man inte är varken lika snygg eller lika begåvad...
- maria, sångare i sahara hotnights har så korta shorts att halva rumpan syns, sjunger bra gör hon också
- eftersom schtekarbidraget inte kom i kontanter, eller för att jag köpte skivor och glass för det, så var summan i plånboken 0 sista kvällen
- SMK har kommit långt sen förfesten på Emmaboda 06 och bjöd på en show med dockhus, nakendans och skaldjur som skickades upp i rymden
- blåste 0,0 på alkotestet på parkeringen, duktigt, så vi kunde åka hem, trötta och äckliga
- konstigt att på väg från campingen lät det "aldrig med" men redan när vi körde in i sthlm lät det "nästa år..."

Kommentarer
Postat av: diana

Jag är redan taggad för nästa år! Men allt snack om ett varslat rockparty gör mig lite skakis i benen. Vad tror du om allt tissel i tidningarna? pusspuss

2009-07-26 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback