dagen efter/den första dagen

var märkligt pigg när jag väcktes av väckarklockan kvart över sex imorse. gick iofs hem rätt tidigt igår kväll. duschar, läser tidningen och äter frukost. då kommer tre nyvakna kursare inramlandes och gör mig sällskap vid frukostbordet. mycket trevligt. sedan stuvade vi in alla i bilen och åkte till BMC. BMC ja, denna fula betongklump som kommer vara vårat hem de närmaste veckorna. första föreläsningen om proteiner var i alla fall bra. som M sa efter första halvan: helt klart snabbaste 45 minuterna den här terminen. kul att lyssna på något som är intressant, som omväxling.


efter dagens slut, vid 12, passerade vi förbi GH för att hämta upp kvarglämda attiraljer från igår innan det blev storshopping på studentbokhandeln. ~1700 för tre nya kursböcker, det är ju bara att hoppas att de är bra.


nu har jag precis städat upp efter gårdagens förfest och dagens frukost, att 5 personer kan stka ner så mycket, och snart ska jag iväg och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback